Każda firma musi inwestować w gadżety ze swoim logo. Są one doskonałą opcją na prezentację przedsiębiorstwa na targach wystawienniczych, a do tego można je dokładać do paczek świątecznych dla klientów. Do wyboru są praktyczne długopisy, stylowe kubki, czy koszulki z nadrukiem dla pracowników.

Kalendarze jako terminarze

kalendarze książkowe dla firmJednak to kalendarze są najchętniej wybierane i to przez firmy działające w wielu branżach. Na pewno szeroki wybór kalendarzy przyczynił się do tego. Pierwszy rodzaj to przydatne kalendarze książkowe dla firm. Kalendarz pełni tu funkcję terminarza, jak i adresownika. Każdy pracownik może zapisywać w nim umówione spotkania, dane klientów, czy inne ważne informacje. Kalendarz w skórzanej lub skóropodobnej oprawie jest niezwykle elegancki i pasuje do biznesowego wizerunku. Ponadto jest poręczny, zmieści się w każdej torebce czy aktówce, a bogata kolorystyka sprawia, że wszyscy zatrudnieni mogą mieć kalendarz w ulubionym kolorze. Drugi rodzaj kalendarzy dla firm to kalendarze wiszące. Wyróżnia się tu kalendarze jednodzielne i trójdzielne. Te pierwsze przypominają plakat. W górnej części znajduje się logo firmy czy kolaż zdjęć produktowych, poniżej znajduje się kalendarz na dwanaście miesięcy.

kalendarze książkowe dla firmTaki kalendarz znaleźć można także w urzędach i szkołach. Jest tani i ułatwia sprawdzanie dni tygodnia. Kalendarz trójdzielny, jak sama nazwa, wskazuje składa się z trzech części. Tutaj także na górze widnieją informacje firmowe, ale poniżej znajdziemy jakby trzy zestawy kalendarzy. Najczęściej na górze zostawia się miesiąc poprzedni, na środku bieżący, a na dole kolejny. Kartki są przymocowane cienkim paskiem kleju, tak jak karteczki samoprzylepne, więc ich odrywanie jest łatwe. Trzeci rodzaj kalendarza firmowego to kalendarze biurkowe. Często pełnią także funkcje notesu. Kalendarz nabiurkowy ma kształt trójkąta. Może być zadrukowany z jednej strony lub z obu. Najpopularniejsze z nich mają odrywane karteczki podzielone na dwa obszary. Pierwszy z nich to część z całorocznym kalendarzem, a druga część jest gładka i pozwala na zapisywanie informacji. Reasumując, zarówno kalendarze książkowe, wiszące, jak i biurkowe nie stanowią wielkiego wydatku dla firmy, a jednocześnie są bardzo praktyczne i przydatne.

Personalizować można je na wiele sposobów, takich jak umieszczanie na nich logo firmy, czy zdjęć produktów. Bez dwóch zdań dobre przedsiębiorstwo może pozwolić sobie na ich zakup, szczególnie że kalendarze może wykonać każda drukarnia, a czas oczekiwana na gotowe produkty nie jest długi.