Tonery oryginalne czy alternatywne? Dylematy użytkowników drukarek
drukarka toner

Koszt wydruku materiałów i dokumentów stanowi istotny punkt w budżecie każdego biura, firmy czy nawet osób prywatnych, które wykonują wiele wydruków. Nic dziwnego, że wszyscy szukają oszczędności, które często znajdują wybierając alternatywne tonery, które są znacznie tańsze od oryginalnych. Producenci drukarek odradzają korzystanie z zamienników, strasząc możliwością uszkodzenia sprzętu, niskiej jakości oraz odmawiając naprawy urządzenia, […]

Czytaj dalej
Materiały wspierające sprzedaż i systemy wystawiennicze
tablica reklamowa

Reklama i działania marketingowe w wielu mediach to czasem za mało, aby skusić klienta na konkretny produkt. Dlatego powstały różnorodne systemy wystawiennicze i materiały wspierające sprzedaż (ang. point of sale, POS). Są one nastawione przede wszystkim na przyciągnięcie uwagi klienta już w sklepie, ale także w innych miejscach, np. na ulicy. Tworzone są z różnych […]

Czytaj dalej
Najtańsze materiały reklamowe
tania reklama

Skuteczna reklama musi być widoczna. Jest to łatwe dla dużych firm, jednak przedsiębiorstwa, które dopiero zaczęły swoją działalność i/lub są bardzo małe, mają w tym względzie pod górkę. Realia rynku zmuszają je, by ogłaszały się jak najwięcej, aby konsumenci w ogóle zwrócili na nie uwagę – w przeciwnym razie znikną równie szybko, jak się pojawiły. […]

Czytaj dalej
Ubranie i reklama, a własne „ja” klienta

Ubranie od tysiącleci służy nie tylko do zakrycia ciała i ogrzania się, ale jest również wyrazem statusu społecznego i majątkowego. Choć współcześnie raczej trudno byłoby się spotkać z zakazem dotyczącym noszenia określonych materiałów i krojów przez określoną warstwę społeczeństwa, to jednak wciąż można spotkać się z „ubraniami dla bogaczy”. Role brokatów i złotogłowiu przejęły markowe […]

Czytaj dalej